sova.ck.ua | Системи безпеки
  • Головна
  • Про нас
  • Послуги
  • Відео
  • Контакти

Гарантії

1. Терміни гарантії
1.1. Гарантійний термін на вітчизняне обладнання визначено заводом-виробником і вказано в документації, що додається до обладнання.
1.2. Гарантійний термін на імпортне обладнання становить 12 місяців з дня продажу.

2. Умови прийняття обладнання в гарантійний ремонт
2.1. Несправне обладнання повинно бути: в чистому вигляді; в повній комплектації (виключення становить обладнання, для якого передбачений ремонт і діагностика комплектуючих окремо); з копією накладної про продаж; по можливості, в заводській упаковці.
2.2. Всі претензії Клієнта повинні бути виражені в письмовому вигляді з описом послідовності дій, внаслідок яких було виявлено несправність обладнання або сталася втрата його працездатності.

3. Клієнт втрачає право на безкоштовне гарантійне обслуговування в наступних випадках:
3.1. При наявності слідів відкриття, або механічного пошкодження маркувальних табличок і наклейок, слідів їх переклеювання; потертостей, що призвели до неможливості прочитати серійний номер;
3.2. При внутрішніх або зовнішніх механічних та електромеханічних пошкодженнях обладнання (тріщини, відколи, вм’ятини, здуття елементів, сліди гару, кіптяви і т.п.);
3.3. При пошкодженнях, що виникли в результаті впливу стихії, пожежі, агресивних середовищ, високих температур; при пошкодженнях, що сталися з вини гризунів, комах, а також, внаслідок транспортування і неправильного зберігання;
3.4. При наявності всередині корпусу обладнання сторонніх предметів, незалежно від їх природи;
3.5. При внесенні будь-яких конструктивних змін, або при втраті працездатності обладнання в результаті втручання користувача в програмно-апаратну частину обладнання, що входить в комплект поставки;
3.6. При порушенні стандарту живлення мережі, або при використанні обладнання в позаштатному режимі;
3.7. При пошкодженні обладнання, що виникло в процесі установки, монтажу або експлуатації. Типові випадки невідповідності правилам монтажу та експлуатації обладнання:
3.7.1. Відрізані штатні роз’єми, штекери, і інші комутаційні компоненти;
3.7.2. Переполюсовка при підключенні виходів пристроїв;
3.7.3. Вихід з ладу від перевищеної напрузі живлення понад зазначеній в ТУ;
3.7.4. Вихід з ладу елементів приладу в результаті грози (електромагнітного імпульсу);
3.7.5. Фокусування об’єктива відеокамери знаходиться за межами фокусної відстані;
3.7.6. Візуальні пошкодження екрану монітора (тріщини, відколи, осипання люмінофора і т. П.);
3.7.7. Порушений вакуум кінескопа (при включенні лунає характерний тріск) і т.п.

4. Термін виконання гарантійного ремонту визначається характером несправності і наявністю комплектуючих.

5. Післягарантійний (платний) ремонт несправного обладнання, на яке є відповідна технічна документація і необхідні комплектуючі елементи, проводиться після погодження вартості та термінів ремонту між Клієнтом та Компанією в письмовому вигляді.

6. Гарантія не поширюється на витратні матеріали (коннектора, кабель, з’єднувачі …)

Доставка

ДОСТАВКА ПО ЧЕРКАСАХ
Доставка по Черкасах здійснюється кур’єрською службою або самовивіз. Якщо у Вас немає можливості прийняти товар в години роботи кур’єрської служби, доставка може бути перенесена на інший час за умови узгодження цього питання із кур’єром. Доставка товарів в межах Черкас безоплатна.

ДОСТАВКА ПО УКРАЇНІ
Доставка обладнання по Україні здійснюється за допомогою кур’єрських служб або у відділення “Нова Пошта”, “Укрпочта”, “Делівері” , “Міст Експрес” , “Ін Тайм” з понеділка по п’ятницю. Якщо у Вашому населеному пункті відсутні представництва даних компаній, доставка може бути здійснена будь-якою іншою кур’єрською службою за умови наявності її представництва у м. Черкаси.

Безоплатна доставка товарів по території України здійснюється при сумі замовлення від 2000 грн*.

*Безоплатна доставка замовлень по території України не поширюється на витратні матеріали (наприклад, кабельну продукцію), при наданні будь-якої знижки на товари, а також при оплаті замовлення за допомогою післяплати.

Оплата

Оплатити зроблене замовлення Ви можете наступними способами:

ГОТІВКОВІЙ РОЗРАХУНОК– спосіб оплати безпосередньо при отриманні товару (самовивіз) у м. Черкаси.

ПІСЛЯПЛАТА – спосіб оплати при замовленні товару по території України. Оплата здійснюється при отриманні товару безпосередньо в офісі компанії-перевізника. При виборі цього способу розрахунку, всі витрати на доставку замовлення бере на себе клієнт. Терміни та вартість доставки замовлення в Ваш населений пункт уточнюйте у компанії-перевізника. Номер товарно-транспортної накладної (декларації) повідомляється клієнту на наступний день після відправки замовлення за допомогою СМС-повідомлення, електронного листа або по телефону.

ОПЛАТА РАХУНКУ ЧЕРЕЗ БАНК – спосіб оплати при замовленні по території України або м. Черкаси. При виборі даного типу оплати, на замовлене обладнання клієнту формується і відправляється рахунок, після отримання якого, одержувач проплачує його в будь-якому відділенні банку. Після отримання грошей на рахунок компанії, клієнту відправляється його замовлення за допомогою кур’єрської служби / компанії-перевізника. При оплаті таким способом, всі витрати на доставку замовлення бере на себе наша компанія.

ПЕРЕКАЗ КОШТІВ ЧЕРЕЗ ПРИВАТБАНК – спосіб оплати по території України або м. Черкаси. При виборі цього способу оплати, клієнт переводить кошти за покупку устаткування на рахунок нашої компанії за допомогою спеціалізованих BASS-терміналів (термінал прийому готівкових грошових коштів) ПриватБанку, що значно спрощує і прискорює переказ грошей в порівнянні з іншими способами оплати. Після отримання грошей на рахунок нашої компанії, клієнту відправляється його замовлення за допомогою кур’єрської служби або компанії-перевізника. При розрахунку даним способом, всі витрати на доставку бере на себе наша компанія.

БЕЗГОТІВКОВИЙ РОЗРАХУНОК – спосіб розрахунку по території України або м. Черкаси шляхом переказу коштів із розрахункового рахунку замовника на розрахунковий рахунок ФОП.

Повернення та обмін

Згідно норм Закону «Про захист прав споживачів», кожен українець знає, що у нього є законна можливість протягом 14 днів обміняти або повернути куплений товар, якщо він з якоїсь причини не підходить покупцю. Повернення можливе при збереженні товарного виду та без слідів експлуатації, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Також, повернення чи обмін товару можливий при:
– неналежній якісті товару: якщо товар не відповідає заявленій виробником якості (товар несправний, має істотні недоліки, що унеможливлюють його використання (провина компанії-виробника або компанії-постачальника, дефект));
– діагностику та встановлення статуса неналежної якості товару проводить авторизований сервісний центр. Це означає, що перш, ніж надійде рішення про обмін товару або повернення грошей за товар клієнтові – його спочатку потрібно відправити до АСЦ;
-неістотних недоліках, тоді покупець має право на безоплатне їх усунення у встановлений законодавчий термін;
– технічному обслуговуванню та гарантійному ремонту продукції;
– усунення недоліків, що виникли внаслідок неправильної експлуатації проводяться за рахунок покупця.

При поверненні чи обміні товару оплату за доставку товару має внести покупець (виняток неналежна якість товару, провина компанії-виробника або компанії-постачальника, при умові рішення АСЦ).

Політика конфіденційності

Передаючи нам свої особисті дані, Ви погоджуєтесь з обробкою цих даних. Ми не передаємо особисті дані клієнтів, окрім необхідних випадків на вимогу правоохоронних органів.
м. Черкаси та Черкаська область
(можливі виїзди за межі області)
  • Головна
  • Про нас
  • Послуги
  • Інформація
  • Відео
  • Контакти
sova