2. Умови прийняття обладнання в гарантійний ремонт
2.1. Несправне обладнання повинно бути: в чистому вигляді; в повній комплектації (виключення становить обладнання, для якого передбачений ремонт і діагностика комплектуючих окремо); з копією накладної про продаж; по можливості, в заводській упаковці.
2.2. Всі претензії Клієнта повинні бути виражені в письмовому вигляді з описом послідовності дій, внаслідок яких було виявлено несправність обладнання або сталася втрата його працездатності.
3. Клієнт втрачає право на безкоштовне гарантійне обслуговування в наступних випадках:
3.1. При наявності слідів відкриття, або механічного пошкодження маркувальних табличок і наклейок, слідів їх переклеювання; потертостей, що призвели до неможливості прочитати серійний номер;
3.2. При внутрішніх або зовнішніх механічних та електромеханічних пошкодженнях обладнання (тріщини, відколи, вм’ятини, здуття елементів, сліди гару, кіптяви і т.п.);
3.3. При пошкодженнях, що виникли в результаті впливу стихії, пожежі, агресивних середовищ, високих температур; при пошкодженнях, що сталися з вини гризунів, комах, а також, внаслідок транспортування і неправильного зберігання;
3.4. При наявності всередині корпусу обладнання сторонніх предметів, незалежно від їх природи;
3.5. При внесенні будь-яких конструктивних змін, або при втраті працездатності обладнання в результаті втручання користувача в програмно-апаратну частину обладнання, що входить в комплект поставки;
3.6. При порушенні стандарту живлення мережі, або при використанні обладнання в позаштатному режимі;
3.7. При пошкодженні обладнання, що виникло в процесі установки, монтажу або експлуатації. Типові випадки невідповідності правилам монтажу та експлуатації обладнання:
3.7.1. Відрізані штатні роз’єми, штекери, і інші комутаційні компоненти;
3.7.2. Переполюсовка при підключенні виходів пристроїв;
3.7.3. Вихід з ладу від перевищеної напрузі живлення понад зазначеній в ТУ;
3.7.4. Вихід з ладу елементів приладу в результаті грози (електромагнітного імпульсу);
3.7.5. Фокусування об’єктива відеокамери знаходиться за межами фокусної відстані;
3.7.6. Візуальні пошкодження екрану монітора (тріщини, відколи, осипання люмінофора і т. П.);
3.7.7. Порушений вакуум кінескопа (при включенні лунає характерний тріск) і т.п.
4. Термін виконання гарантійного ремонту визначається характером несправності і наявністю комплектуючих.
5. Післягарантійний (платний) ремонт несправного обладнання, на яке є відповідна технічна документація і необхідні комплектуючі елементи, проводиться після погодження вартості та термінів ремонту між Клієнтом та Компанією в письмовому вигляді.
6. Гарантія не поширюється на витратні матеріали (коннектора, кабель, з’єднувачі …)
ДОСТАВКА ПО УКРАЇНІ
Доставка обладнання по Україні здійснюється за допомогою кур’єрських служб або у відділення “Нова Пошта”, “Укрпочта”, “Делівері” , “Міст Експрес” , “Ін Тайм” з понеділка по п’ятницю. Якщо у Вашому населеному пункті відсутні представництва даних компаній, доставка може бути здійснена будь-якою іншою кур’єрською службою за умови наявності її представництва у м. Черкаси.
Безоплатна доставка товарів по території України здійснюється при сумі замовлення від 2000 грн*.
*Безоплатна доставка замовлень по території України не поширюється на витратні матеріали (наприклад, кабельну продукцію), при наданні будь-якої знижки на товари, а також при оплаті замовлення за допомогою післяплати.
ГОТІВКОВІЙ РОЗРАХУНОК– спосіб оплати безпосередньо при отриманні товару (самовивіз) у м. Черкаси.
ПІСЛЯПЛАТА – спосіб оплати при замовленні товару по території України. Оплата здійснюється при отриманні товару безпосередньо в офісі компанії-перевізника. При виборі цього способу розрахунку, всі витрати на доставку замовлення бере на себе клієнт. Терміни та вартість доставки замовлення в Ваш населений пункт уточнюйте у компанії-перевізника. Номер товарно-транспортної накладної (декларації) повідомляється клієнту на наступний день після відправки замовлення за допомогою СМС-повідомлення, електронного листа або по телефону.
ОПЛАТА РАХУНКУ ЧЕРЕЗ БАНК – спосіб оплати при замовленні по території України або м. Черкаси. При виборі даного типу оплати, на замовлене обладнання клієнту формується і відправляється рахунок, після отримання якого, одержувач проплачує його в будь-якому відділенні банку. Після отримання грошей на рахунок компанії, клієнту відправляється його замовлення за допомогою кур’єрської служби / компанії-перевізника. При оплаті таким способом, всі витрати на доставку замовлення бере на себе наша компанія.
ПЕРЕКАЗ КОШТІВ ЧЕРЕЗ ПРИВАТБАНК – спосіб оплати по території України або м. Черкаси. При виборі цього способу оплати, клієнт переводить кошти за покупку устаткування на рахунок нашої компанії за допомогою спеціалізованих BASS-терміналів (термінал прийому готівкових грошових коштів) ПриватБанку, що значно спрощує і прискорює переказ грошей в порівнянні з іншими способами оплати. Після отримання грошей на рахунок нашої компанії, клієнту відправляється його замовлення за допомогою кур’єрської служби або компанії-перевізника. При розрахунку даним способом, всі витрати на доставку бере на себе наша компанія.
БЕЗГОТІВКОВИЙ РОЗРАХУНОК – спосіб розрахунку по території України або м. Черкаси шляхом переказу коштів із розрахункового рахунку замовника на розрахунковий рахунок ФОП.
Також, повернення чи обмін товару можливий при:
– неналежній якісті товару: якщо товар не відповідає заявленій виробником якості (товар несправний, має істотні недоліки, що унеможливлюють його використання (провина компанії-виробника або компанії-постачальника, дефект));
– діагностику та встановлення статуса неналежної якості товару проводить авторизований сервісний центр. Це означає, що перш, ніж надійде рішення про обмін товару або повернення грошей за товар клієнтові – його спочатку потрібно відправити до АСЦ;
-неістотних недоліках, тоді покупець має право на безоплатне їх усунення у встановлений законодавчий термін;
– технічному обслуговуванню та гарантійному ремонту продукції;
– усунення недоліків, що виникли внаслідок неправильної експлуатації проводяться за рахунок покупця.
При поверненні чи обміні товару оплату за доставку товару має внести покупець (виняток неналежна якість товару, провина компанії-виробника або компанії-постачальника, при умові рішення АСЦ).